Sonimpex Topoloveni SRL, firma deținătoare a mărcii Topoloveni, câștigă din nou împotriva companiei deținute de familia miliardarului Muhammad Murad, un proces în care a fost disputată denumirea Topoloveni, și utilizarea ei pe eticheta produselor.
Conflictul dintre Bibiana Stanciulov, proprietara firmei care a pus pe harta culinară a lumii Magiunul de Toploveni, și familia antreprenorului de origine libaneză, și ea deținătoare a unei firme producătoare de dulcețuri a fost relatat în repetate rânduri de Știri din Muntenia. Câștigul de cauză a fost în cele mai multe cazuri de partea firmei românești.
Tot în repetate rânduri, Bibiana Stanciulov a semnalat faptul că, deși există decizia ANPC care interzice comercializarea produselor ce conțin pe etichetă toponimul Topoloveni, dar care nu sunt produse de firma sa, aceste produse pot fi cumpărate în continuare de pe rafturile marilor lanțuri de magazine:
Să fie valabil pentru cine face controlul produselor alimentare sau pentru producătorii care nu respectă nimic?!?!?!Producătorul cu eticheta neconformă-fapt stabilit de inspectorii ANPC-continuă concurența neloială.Auchan Pitesti le-a acordat poziție specială cu vizibilitatea maximă.Are cineva idee cum se procedează pentru a îi obliga să respecte Legea?!?!?
Despre această nouă victorie, Bibiana Stanciulov a declarat în exclusivitate pentru Stiri din Muntenia:
Mai vin și zile bune
În acest proces, MGC Internațional Investments , ne acționase în judecată să ne anuleze înregistrarea OSIM a toponimului Topoloveni pentru Clasa 23 de produse- legume,fructe,cereale- sub orice formă, proaspete, procesate.
După multe amânări, s-a dat soluția ,respectiv că le-a respins acțiunea.
În același dosar noi am intentat cerere Reconvențională pentru stabilire de prejudicii.
În acest moment avem drept exclusiv- obținut de mult timp la OSIM, prin IGP- de utilizare a toponimului Topoloveni,
Ne va ajută foarte mult în procesul de la Înalta Curte de Casație și Justiție din 4 octombrie
Dar acum vine surpriza:
“Ospitalitatea românească a fost confundată cu un bun pus la vânzare. Firma deținută de familia lui Mohammad Murad , antreprenorul binecunoscut, cu investiții de ordinul miliardelor în mediul hotelier ( de văzut Lido, Pheonicia , etc), active obținute cu cântec, pierde în fata Bibianei Stanciulov.
Marca românească, copiată de firma familiei lui Mohammad Murad este returnată societății românești Sonimpex SRL”, scriam într-un articol dedicat aceleiași teme.
Rectific ce am spus in articolul precedent! Ospitalitatea românească “ a fost cumparată” pe modelul:
Te-am primit în casă, ca un bun român. Ți-am dat un pat și o farfurie de mâncare și , am făcut prostia să-ți spun să te simti ca acasă! Rezultatul a fost următorul:
“-Poti să pleci! Nu sunt o gazdă extraordinară…!”
Musafirul și-a luat rolul în serios și s-a instalat ca un bun propietar în casa în care, cu puțin timp în urmă, era un biet invitat!
Avem cinci milioane de români în afara țării care, și dupa 20 de ani, tot musafiri sunt pe alte meleaguri deloc ospitaliere…
La noi, ca să porți nume de familie românesc trebuie să ai bani sau să candidezi pentru funcția de președinte!
Halal musafiri!
Extraordinară țara!