Ospitalitatea românească a fost confundată cu un bun pus la vânzare. Firma deținută de familia lui Mohammad Murad , antreprenorul binecunoscut, cu investiții de ordinul miliardelor în mediul hotelier ( de văzut Lido, Pheonicia , etc), active obținute cu cântec, pierde în fata Bibianei Stanciulov.
Marca românească, copiată de firma familiei lui Mohammad Murad este returnata societății românești Sonimpex SRL
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului răspunde favorabil Bibianei Stanciulov, proprietara brand – ului Magiun de prune Topoloveni, în urma sesizărilor făcute în repetate rânduri referitor la concurența neloială pe care o practică o altă firmă din Topoloveni, deținută de familia miliardarului Mohammad Murad.
ANPC vine, în data de 13 Mai 2022 cu următoarele precizări, (foto document):
În ceea ce privește etichetarea unor produse cu informația produs de MGC Topoloveni, reprezentanții MGC Internațional Investments SRL au arătat că etichetele utilizate au fost modificate începând cu data de 04.03.2022, noile etichete având informația Produs de: SC MGC Internațional Investements SRL, str Maximilian Popovici nr 6, Topoloveni, jud Argeș.
Urmare a verificărilor efectuate, operatorul economic va fi sancționat contravențional pentru informare incorectă, urmând a se dispune în sarcina acestuia măsuri de oprire de la comercializare a produselor etichetate în mod incorect. “
Concluziile le trage însăși directorul general al S C Sonimpex Topoloveni SRL, Bibiana Stanciulov, în exclusivitate pentru Stiri din Muntenia:
“După mulți ani în care am sesizat despre concurența neloială pe care o face “MGC Internațional” brandului național “Magiun de prune Topoloveni” înregistrat cu IGP din 7 aprilie 2011, am primit confirmarea de la ANPC referitor la utilizarea toponimului Topoloveni ilegal. Este pentru a doua oară când i se interzice acțiunea în concurență neloială. Prima dată a fost decizia ÎCCJ de producere a magiunului din prune Topoloveni și a oricăror derivate din prune. Acest producător a încercat ,cu disperare, să se “apropie “ de notorietatea creată de noi toponimului Topoloveni. Noi ne-am dorit să facem cunoscut lumii întregi calitatea tradiției gastronomice românești și am reușit performanța de a internaționaliza Indicația Geografică Protejată – Magiun de prune Topoloveni. Primim în continuare sesizări din multe țări unde , MGC Internațional Investments,a indus ideea că el este cel care produce Brandul Topoloveni.”
Despre conflictul dintre producatoarea celebrului magiun românesc și familia afaceristului Mohammad Murad, Stiri din Muntenia a relatat aici.